Link 1 września 2006 Komentarze (0)
No nareszcie! i takiej napewno nikt nie ma :P












Link 5 września 2006 Komentarze (2)
Fajnie czasem jest wyjsc o 5 rano na starówke i poszwędać się po warszawie..







i tak sobie chodziłem.. i trafiłem na wystawę plenerową o warszawie z dawnych lat. pomyslałem że fajnie było by się przenieść w tamte lata i porobić trochę zdjęć. postanowiłem więc odszukać resztki tamtego świata w dzisiejszych czasach.
















Link 5 września 2006 Komentarze (0)
jestem w...

...Zgonie? na rybach oczywiście :)




Link 15 września 2006 Komentarze (1)
Nie długo bedą zdjęcia z Mazur. i wogóle moze wygląd jakis fajniejszy.
napewno jakieś zmiany. mam małą awarie z komputerem który nadaje sie teraz tylko do przeglądania stron internetowych i to nie zawsze.



Link 17 września 2006 Komentarze (1)
Najpierw mazury na cyfrowo:
mazurski klimat różni się o wiele od warszawskiego podobnie jak architektura:

wawa zachodni


zgon:


No właśnie ciekawa nazwa na miejscowość.


Byliśmy na mazurach a Mazury to...


...miejscowe specjały:


...ładne widoczki:




...wędkowanie:


...pierwsza ryba w życiu:


...trofeum z jej głowy:


...kozackie burze!


(to zdjęcie zostało zrobione w nocy, światło ofiarował mi błysk pioruna)


...ranne połowy w kiepską pogodę




...pływanie z kapitanem hakiem na "łajbie"


...grzybobranie


...trole na łódkach


... wieczorne grillowanie


... a przedewszystkim fajny wyjazd z kumplami.


Link 18 września 2006 Komentarze (0)
Biblioteka Uniwersytetu Warszawskiego...





...jest zajebista


Link 20 września 2006 Komentarze (2)
kto wie co to za owoc?




Link 25 września 2006 Komentarze (0)
powrót do starej practiki






Link 25 września 2006 Komentarze (0)
wreszcie praktica i kodak iso 200




Link 26 września 2006 Komentarze (0)
jeszcze analogowy ZGON

Entii


Menti



Link 28 września 2006 Komentarze (0)
Na gorąco, prosto z pod sejmu











Momentami było groźnie


Pojawiła sie posłanka Senyszyn..


...poseł Ryszard Kalisz...


..a także Marek Borowski



Link 29 września 2006 Komentarze (2)
Zakończmy już temat mazur ostatnim cyklem zdjęć analogowych.














Archive

2017
2016
2015
2014
2013
2012
2011
2010
2009
2008
2007
2006
december
november
october
september
august
july
june
may
april
march
february
january
2005

Guest Book

contact

designed by Jan Waz