Link 1 marca 2007 Komentarze (0)
kolejny dzien sesji i pierwsze oceny do indeksu się sypią.

najpierw odbitki 40/50 - piątka




Analiza Obrazu fotograficznego:
temat 1: czwórka
temat 2: czwórka
temat 3: piątka -
w sumie z calego przedmiotu 4+




a w najblizsze dni: czw, pt, sb. jak ktos bedzie na targach EXPO to zapraszam do stanowiska AF gdzie bedziemy urzedowac


Link 9 marca 2007 Komentarze (0)
It's been a busy week I'll say..
caly tydzien zapierdolu wogóle nie było mnie calymi dniami w domu, a to festiwal w łodzi ato srato. no w kazdym razie chcialem cos pokazac z targów expo z tym ze nie mam zdjec. ale nie to ze ich nie robilem bo nawalilem tyle różnych zdjęc ze na nie moglem patrzec na swój aparat. okazalem sie na tyle inteligetnym młodym człowiekiem ze nie zgralem sobie tych zdjec. Ale krecilem film.. zrobilem kolejny epizod do całości filmu "AF" wiec moge wam go spokojnie pokazac w rekompensacie.




Link 12 marca 2007 Komentarze (0)
czystość kadru

jakoś muszę to trochę podszkolić. mydelniczka w łapę i na miasto a pogoda dzis sprzyjała!










Link 19 marca 2007 Komentarze (1)
najlepiej jednak jest dłubać na swoim biurku











kiedy zachodzi juz słońce..


prosta historia, ale mnie cieszy



Link 20 marca 2007 Komentarze (3)
to ja decyduje co jest sztuką.. ou mash Dichamp.

mały bucik


niemiecki obywatel


pałac kultury u schyłku


wiek drzewa



Link 21 marca 2007 Komentarze (1)



Link 23 marca 2007 Komentarze (0)
juz dawno nie robilem pojedynczego zdjecia, na pełnym luzie



Link 26 marca 2007 Komentarze (0)



Link 28 marca 2007 Komentarze (5)
łódź - to super miasto

czułem się jak niemiec w austrii, niby język ten sam a jednak inne panstwo.




















Archive

2017
2016
2015
2014
2013
2012
2011
2010
2009
2008
2007
december
november
october
september
august
july
june
may
april
march
february
january
2006
2005

Guest Book

contact

designed by Jan Waz